Karayolları Genel Müdürlüğü
Yayın tarihi : 29.03.2024 13:36:30
3000 İŞÇİ YEDEK ADAYLARIN ALIMINA İLİŞKİN BAŞVURU SÜRECİ İLE İLGİLİ DUYURU!
Genel Müdürlüğümüz merkez ve taşra teşkilatımıza bağlı işyerlerimize 4857 sayılı İş Kanunu'na tabi daimi işçi kadrolarında istihdam edilecek işçiler için Genel Müdürlüğümüzde 30-31 Mayıs 2023 tarihlerinde yapılan noter kurası sonucu asıl ve yedek aday listeleri il esaslı olarak belirlenmiştir. Asıl ve dosya teslim eden yedek adayların dosyalarının inceleme süreci tamamlanmış olup olarak kazanan adaylardan; istenen belgeleri süresi içerisinde teslim etmeyenler, başvuru yapmayanlar, başvuru yaptığı halde atama şartlarını taşımayanlar ve atama şartlarını taşımadığı sonradan anlaşılarak göreve başlatılmayanların yerine yedek adayların 2. evrak teslim süreci başlamıştır.
Yedek adayların başvuruları 01.04.2024 tarihinden itibaren alınmaya başlanılacak olup 19.04.2024 tarihi mesai bitimine kadar sonuç sorgulama ekranına yüklenen evrakları başvuru yapılan ilin bağlı olduğu Bölge Müdürlüğüne şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Evraklarının incelenmesi sonucunda ilk yedek adaydan başlanılarak açık kalan işgücü sayısı kadar yedek adayın ataması yapılacaktır. (Evrak tesliminde sağlık raporu istenilmeyecek olup atanmaya hak kazanan adaylardan atama sürecinde istenilecektir.)
Bu ilan tebliğ yerine geçer. Başvuru sahiplerine ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
Sonuç sorgulama ekranı için tıklayınız!